2431400936 Ασκληπιού 23, Τρίκαλα logoiris8@gmail.com
hero image
 
 
 
 

Μαθησιακές Δυσκολίες
Ίρις Λόγο - Γυφτάκη Βίκη - Λογοθεραπεία - Διαταραχές ροής λόγου - Γλωσσικές Διαταραχές - Διαταραχές Επικοινωνίας - Διαταραχές Σίτισης - Τρίκαλα

 

Αξιολόγηση & παρέμβαση σε μαθησιακές δυσκολίες – Ίρις Λόγο, Τρίκαλα
Στο Ίρις Λόγο, κέντρο λογοθεραπείας με έδρα τα Τρίκαλα, παρέχουμε εξειδικευμένη υποστήριξη σε παιδιά που αντιμετωπίζουν ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, όπως η δυσλεξία, η δυσαριθμησία, η δυσγραφία και η δυσορθογραφία.

Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τις δεξιότητες του παιδιού με τρόπο που να προάγει τη σχολική του λειτουργικότητα και να χτίσει την αυτοπεποίθησή του απέναντι στη μάθηση.

Τι είναι οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες;
Οι ειδικές μαθησιακές δυσκολίες είναι νευροβιολογικής φύσης και αφορούν επιμέρους τομείς της μάθησης, όπως η ανάγνωση, η γραφή και τα μαθηματικά. Εμφανίζονται σε παιδιά με φυσιολογική νοημοσύνη και χωρίς αισθητηριακά ελλείμματα, επηρεάζοντας όμως σημαντικά την επίδοσή τους στο σχολείο.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Δυσλεξία: δυσκολία στην αναγνώριση λέξεων, στην ορθογραφία και στην κατανόηση κειμένου
  • Δυσορθογραφία: συχνά ορθογραφικά λάθη, που δεν βελτιώνονται με την εξάσκηση
  • Δυσγραφία: προβλήματα στη γραφή, στη μορφή των γραμμάτων, στον ρυθμό ή στην κατανόηση γραπτών εντολών
  • Δυσαριθμησία: δυσκολίες σε βασικές μαθηματικές έννοιες, πράξεις και κατανόηση αριθμών
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
     
     
     
 

Η παρέμβαση στο Ίρις Λόγο
Σχεδιάζουμε εξατομικευμένα προγράμματα που στοχεύουν:

  • Στη βελτίωση των σχολικών δεξιοτήτων με κατάλληλα εκπαιδευτικά εργαλεία
  • Στην ενίσχυση της φωνολογικής επίγνωσης, της μνήμης και της οργάνωσης του λόγου
  • Στην ενίσχυση της συγκέντρωσης, της μεθοδικότητας και της αυτορρύθμισης
  • Στην υποστήριξη του παιδιού σε συνεργασία με γονείς και εκπαιδευτικούς

Αν το παιδί σας παρουσιάζει δυσκολία στο διάβασμα, γράφει με κόπο ή αποφεύγει τις σχολικές εργασίες, το Ίρις Λόγο στα Τρίκαλα μπορεί να σας καθοδηγήσει με επιστημονική αξιολόγηση και στοχευμένη παρέμβαση.